Kategorie

Nové produkty

  • Balzám na rty - Heřmánek - Naturinka
  • Rakytníková šťáva 100% BIO 250 ml Wolfberry
Balzám na rty - Heřmánek - Naturinka

na podporu hojení suchých a rozpraskaných rtů.

Číst více
Rakytníková šťáva 100% BIO 250 ml Wolfberry

100% neslazená šťáva BIO -...

Číst více
Bambusový kartáček na zuby dětský Curanatura

Extra jemné štětiny a...

Číst více
Bambusový kartáček na zuby Curanatura

Extra soft jemné štětiny kartáčku s bambusovou rukojetí. 

Číst více
Kokosové mléko BIO 500 g Wolfberry

Má intenzivní kokosovou chuť a...

Číst více

Všechny nové produkty

Obchodní podmínky

VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY PRO NÁKUP V TOMTO INTERNETOVÉM OBCHODĚ

 

1) VŠEOBECNÁ USTANOVENÍ 

Kupující učiněním závazné objednávky stvrzuje, že akceptuje Obchodní podmínky pro dodávku zboží vyhlášené prodávajícím. Vztahy mezi kupujícím a prodávajícím se řídí těmito obchodními podmínkami, které jsou zároveň pro obě strany závazné. 

 

2) OBJEDNÁNÍ ZBOŽÍ A SLUŽEB 

Nabízíme vám možnost nákupu přímo z Vašeho domova, kde můžete nakupovat nonstop. Objednávat si můžete jednoduše a pohodlně pomocí nákupního košíku, telefonu, e-mailu, či písemně na naši adrese.
Předmětem smlouvy je pouze zboží uvedené v kupní smlouvě – objednávce. Rozměry, váha, výkony, kapacita a ostatní údaje uvedené na našich stránkách, v katalozích, prospektech a jiných tiskovinách jsou údaji nezávaznými a vycházejícími z údajů výrobců. V případě nesrovnalostí Vás samozřejmě budeme kontaktovat.
Zavazujeme se, že svým odběratelům budeme dodávat jen zboží v perfektním stavu a v souladu se specifikacemi či vlastnostmi obvyklými pro daný druh zboží vyhovujících daným normám, předpisům a nařízením platným na území České republiky a zároveň řádně vybavené českými návody k obsluze, záručními listy a seznamy pozáručních servisních středisek je-li to pro daný druh zboží obvyklé.
Podmínkou pro naplnění platnosti naší elektronické objednávky je vyplnění veškerých požadovaných údajů a náležitostí uvedených v objednávkovém formuláři. Objednávka je zároveň návrhem kupní smlouvy, kdy samotná kupní smlouva posléze vzniká samotným dodáním zboží.  K uzavření kupní smlouvy se vyžaduje formální potvrzení objednávky prodávajícím. V jednotlivých, zejména cenově náročnějších případech, si prodávající vyhrazuje právo k vzniku smlouvy potvrzením objednávky nejlépe osobně nebo telefonicky a úhradu finanční zálohy kupujícím.
V případě, že v průběhu doby, kdy bylo zboží objednáno, došlo k výrazné změně kurzu zahraniční měny nebo ke změně ceny či dodávaného sortimentu ze strany dodavatele, máme právo objednávku po dohodě s kupujícím modifikovat nebo od ní jednostranně s okamžitou platností odstoupit. Stejné oprávnění si vyhrazujeme i v případě, kdy výrobce přestane dodávat objednaný produkt nebo uvede na trh novou verzi produktu popřípadě výrazným způsobem změní cenu produktu.
Ceny jsou uvedeny včetně DPH i bez.
Ceník nevylučuje tvorbu cen dohodou s odběratelem. 


3) POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY 

Objednávka je přijata do 24 hodin, potvrzení objednávky vám zašleme e-mailem, o odeslání budete taktéž informováni e-mailem. V případě nejasností Vás budeme samozřejmě kontaktovat. 

 

4) ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY – VRÁCENÍ ZBOŽÍ VE 14 DENNÍ LHŮTĚ 

Pokud je kupní smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku (v internetovém obchodě), má spotřebitel v souladu s § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo bez udání důvodu odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží (v případě, že předmětem kupní smlouvy je několik druhů zboží nebo dodání několika částí, běží tato lhůta ode dne převzetí poslední dodávky zboží). Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu odesláno ve lhůtě uvedené v přechozí větě.

V případě, že si spotřebitel přeje dle předchozího odstavce odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dnů, kontaktuje prodávajícího a nejlépe písemně uvede, že odstupuje od smlouvy ideálně s uvedením čísla objednávky, data nákupu a čísla účtu pro vrácení peněz. Pozn.: Peníze je možné vrátit též v hotovosti v sídle společnosti nebo na některé z provozoven.

Zasilku prosím zasílejte pouze doporučeně bez dobírky na adresu: Zdeněk Vyklický, Horácké nám. 9, Brno 62100

 

Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel v souladu s ustanovením § 1837 občanského zákoníku nemá zejména, v případě smluv:

  • o poskytování služeb, jestliže byly splněny s jeho předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy sdělil spotřebiteli, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy,
  • o dodávce zboží nebo služby, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli podnikatele a k němuž může dojít během lhůty pro odstoupení od smlouvy,
  • o dodání alkoholických nápojů, jež mohou být dodány až po uplynutí třiceti dnů a jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávislých na vůli podnikatele,
  • o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu,
  • o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím,
  • o opravě nebo údržbě provedené v místě určeném spotřebitelem na jeho žádost; to však neplatí v případě následného provedení jiných než vyžádaných oprav či dodání jiných než vyžádaných náhradních dílů,
  • o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit,
  • o dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu, pokud porušil jejich původní obal,
  • o dodávce novin, periodik nebo časopisů,
  • o ubytování, dopravě, stravování nebo využití volného času, pokud podnikatel tato plnění poskytuje v určeném termínu,
  • uzavírané na základě veřejné dražby podle zákona upravujícího veřejné dražby, nebo
  • o dodání digitálního obsahu, pokud nebyl dodán na hmotném nosiči a byl dodán s předchozím výslovným souhlasem spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy sdělil spotřebiteli, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy


5) MIMOSOUDNÍ ŘEŠENÍ SPOTŘEBITELSKÉHO SPORU

a) Vážený spotřebiteli, jestli se domníváte, že jsme Vás poškodili, nebo nedostáli svým závazkům, pište na naši emailovou adresu lucie.vyklicka@gmail.com.

b) Jestli se nám nepodaří spor vyřešit přímo, na základě Zákona č. 378/2015, kterým se mění Zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, máte také právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu.

c) Subjektem (ADR) mimosoudního řešení spotřebitelských sporů mezi obchodníkem a spotřebitelem, je Česká obchodní inspekce, nebo jiný subjekt pověřený Ministerstvem průmyslu a obchodu, viz http://www.mpo.cz/dokument169867.html.

d) U České obchodní inspekce, má spotřebitel možnost podat návrh prostřednictvím on-line formuláře, dostupného na internetových stránkách České obchodní inspekce: https://adr.coi.cz/cs .

e) Spotřebitel může podat návrh u České obchodní inspekce nebo pověřeného subjektu nejpozději do 1 roku ode dne, kdy uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u prodávajícího poprvé.

f) Spotřebitel může podat návrh také prostřednictvím platformy mimosoudního řešení spotřebitelských sporů EU, která je dostupná online na: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=CS. Návrh zde může podat jenom spotřebitel žijící v EU na obchodníka se sídlem v EU.

g) Jestliže sporné strany nejsou spokojené s kvalitou mimosoudního řešení spotřebitelského sporu a domnívají se, že v průběhu řízení došlo k porušení Pravidel pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů, mohou podat stížnost na adresu Ministerstva průmyslu a obchodu nebo na emailovou adresu adr@mpo.cz.

h) V případě přeshraničních sporů pomáhá spotřebitelům v přístupu k příslušnému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů Evropské spotřebitelské centrum Česká republika.

i) Náklady spojené s mimosoudním řešením spotřebitelských sporů si strany nesou samy.

 

 

6) PŘEVZETÍ ZÁSILKY 

Není-li zboží převzato kupujícím od prodávajícího do 1 měsíce od vytvoření objednávky a uhrazení, je objednávka stornována a peníze zaslány zpět na účet kupujícího.

 

7) Dodací podmínky

DODACÍ PODMÍNKY V ČR 

Objednané zboží vám zašleme v rámci společnosti Česká pošta, a.s.

 

Osobní odběr u prodávajícího - 9 Kč (mapa

Balíky Do ruky  přepravuje Česká pošta, a. s.:

Zboží uhradím bankovním převodem (platba předem), poštovné  99,-Kč

Zboží uhradím dobírkou (platba při převzetí zboží), poštovné 129,- Kč

 

 

Bankovní spojení - číslo účtu: 2401278133/2010

Zboží zasíláme ihned.

Adresu vždy prosím překontrolujte a odesílejte pouze úplnou.

Pokud je Vámi objednané zboží vyprodané, budeme Vás informovat e-mailem nebo telefonicky.


8) BALNÉ A POŠTOVNÉ - SLOVENSKO 


NA SLOVENSKO NEZASÍLÁME VÝROBKY FIRMY BIOPURUS


Službu zajišťuje Česká pošta a jedná se o obchodní balík, který je rychlejší a spolehlivější.

Ceny:

 

Obchodní balík do 3 kg - 350,- Kč

Obchodní balík 3 - 18 kg - 459,- Kč

Obchodní balík 18 - 30 kg - 540,- kč 

 

 

Způsob platby: bankovním převodem předem na slovenský účet (Fio banka SK): 2401278133 / 8330

 

IBAN: CZ0720100000002401278133

BIC kód/SWIFT: FIOBCZPPXXX


platby se uskutečňují pouze v Eurech


9) HOME CREDIT - aktuální obchodní podmínky zde: https://www.homecredit.cz/vop/

 

10) DODACÍ LHŮTA 

Dodací lhůta je ihned obvykle následující pracovní den nebo po připsání platby na bankovní účet nebo není-li uvedeno jinak. V případě, že některé zboží nebude skladem, budeme Vás neprodleně kontaktovat. 

 

11) VÝMĚNA ZBOŽÍ 

V případě potřeby Vám nepoužité a nepoškozené zboží vyměníme za jiný druh. Zboží stačí zaslat doporučeným balíkem (ne na dobírku) na naši adresu. Náklady spojené s vyměňováním nese v plné výši kupující. 
 

12) REKLAMACE A ZÁRUKA 

Případné reklamace vyřídíme k Vaší spokojenosti individuální dohodou s Vámi a v souladu s platným právním řádem. Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady a poškození. Případné vady je kupující povinen neprodleně hlásit naší firmě. Za vady vzniklé přepravcem neručíme. 

Na veškeré zboží se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady. 

Zásilku k reklamaci prosím zasílejte pouze doporučeně bez dobírky na adresu: Zdeněk Vyklický, Horácké nám. 9, Brno 62100

 

Záruka se nevztahuje na: 

a) vady vzniklé běžným používáním 
b) nesprávným použitím výrobku 
c) nesprávným skladováním 

 

Postup při reklamaci: 

1) informujte nás o reklamaci telefonicky, e-mailem, či písemně 
2) zboží zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku) na naši adresu: Zdeněk Vyklický, Horácké nám. 9, Brno 62100
3) do zásilky uveďte důvod reklamace, vaši adresu 
4) doklad o nabytí reklamovaného zboží v našem obchodě 

 

Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději do 30 dnů od jejího vzniku, tedy převzetí zboží naší firmou. V případě delších reklamací, Vás budeme neprodleně informovat o stavu reklamace.

 

13) PROVOZOVATEL

Jiří Froněk

Hlávkova 4

360 17 KARLOVY VARY

IČ: 745 21 551

Tel.: +420 774 858 015

Košík  

Nákupní košík je prázdny

0 Kč Celkem





Objednávka